Turističke destinacije SBK visoko kotiraju na internetu
U sklopu promotivnih aktivnosti turističkih destinacija i resursa proizvoda i atrakcija Srednjobosanskog kantona u protekloj godini bile su vrlo zapažene na društvenim mrežama putem interneta.
Početkom 2015., godine izrađena je službena facebook stranica Turističke zajednice putem koje je Turistički ured kontinuirano vršio promociju i promotivne aktivnosti Srednje Bosne. Facebook stranica je ubrzo prepoznata od strane korisnika i turista kao veoma zanimljiva i kvalitetna te je zabilježila u promatranom periodu 16.315 stalnih korisnika (LIKE) koji prate promotivnu kampanju sa daljom tendencijom rasta. Tokom poslovne 2015. godine sve značajne turističke manifestacije SBK dobile su marketinšku podršku putem plaćenih facebook oglasa. Kontinuirano su marketinški podržavane i sve turističke atrakcije, kulturno povijesna baština, zimska turistička ponuda i ostalo putem plaćenih facebook oglasa.
Rezultati ovih aktivnosti promocije na facebook stranici jasnije se vidi kroz analizu konkretnih podataka. Naime, od 01.01. do 31.12.2015. godine: 4 074 946 osoba vidjelo je objave – reklame koje je uradila TZ SBK/KSB; 6 053 786 impresija (osobe koje su direktno ili indirektno vidjele reklame), te 16 315 like – osoba koje prate TZ SBK/KSB. Za ovaj vid promocije Turistička zajednica izdvojila je 1.477,00 KM.
Uporedo sa kreiranjem facebook stranice kreiran je i Youtube kanal u cilju promoviranja i marketinških aktivnosti kroz video materijale i sadržaje. Na kanalu Turističke zajednice postavljeni su svi ranije objavljeni video materijali, te novi koji su se tokom godine kreirali u Turističkom uredu.
Također, Turistička zajednica svoje promotivne aktivnosti provodi i putem drugih društvenih mreža kao što su Twitter, Google + i Instagram, na koji će se u ovoj godini staviti veći akcent u promociji putem društvenih mreža.
Obzirom na financijsku situaciju i smanjenje prihoda u Turističkoj zajednici KSB/SBK u 2015. godini nisu provedene aktivnosti oglašavanja na internet portalima i nije provedena SEO I SEM strategija.