Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u općini Bugojno
Na osnovu članova 20. i 23. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji BiH (“Službene novine FbiH” broj 49/05), načelnik općine Bugojno objavljuje:
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u općini Bugojno
I
Naziv radnog mjesta:
1. Viši referent za osmatranje i uzbunjivanje u Službi za civilnu zaštitu ………………… 1 izvršilac
2. Viši referent za građanska stanja – matičar u Službi za privredu, društvene djelatnosti i opću upravu………………… 1 izvršilac
3. Viši referent za poslove MZ u Službi za stambeno-komunalne poslove, obnovu i razvoj i MZ ………………… 1 izvršilac
4. Viši refrent za komunalno-ekološku kontrolu u Službi za stambeno -komunalne poslove, obnovu i razvoj i MZ ………………… 2 izvršioca
5. Viši referent za poslove likvidature i fakturisanja u Službi za finansije i inspekcijski nadzor ………………… 1 izvršilac
6. Viši referent za administrativno-tehničke poslove u Stručnoj službi OV i načelnika općine ………………… 1 izvršilac
II
Opis poslova:
1. Viši referent za osmatranje i uzbunjivanje u Službi za civilnu zaštitu
- prikuplja i obrađuje podatke o svim vidovima opasnosti,
- vrši uzbunjivanje i upozoravanje građana,
- prenosi naređenja nadležnog štaba civilne zaštite,
- oglašava prestanak opasnosti,
- prima, priprema i šalje izvještaje o poduzetim mjerama, provedenoj mobilizaciji i drugim mjerama i aktivnostima nadležnim organima vlasti, susjednim općinskim centrima O i U, kao i centrima O i U kantona, odnosno centru O i U Federacije,
- učestvuje u izradi plana zaštite i spasavanja iz domena O i U,
- prima dojave građana i institucija o neeksplodiranim ubojnim sredstvima i minsko-eksplozivnim sredstvima,
- vrši obilježavanje svakog dojavljenog neeksplodiranog ubojitog sredstva,
- o obilježenom neeksplodiranom ubojnom sredstvu obavještava pomoćnika načelnika i druge nadležne organe,
- preuzima i skladišti nelegalno naoružanje,
- učestvuje na seminarima, obukama i vježbama iz oblasti zaštite NUS-a,
- obavlja i druge poslove iz domena radnog mjesta, a za svoj rad neposredno odgovara pomoćniku načelnika.
2. Viši referent za građanska stanja – matičar u Službi za privredu, društvene djelatnosti i opću upravu
- obavlja poslove novog upisa ili promjene unesenih podataka u matičnim knjigama rođenih, vjenčanih, umrlih i knjigama državljana,
- izdaje izvode i uvjerenja iz matičnih i knjiga državljana,
- sastavlja smrtovnice za umrla lica i dostavlja ih nadležnim sudovima, izvještaje o smrti dostavlja nadležnim organima i službama radi brisanja iz evidencija,
- o novorođenim, vjenčanim i umrlim licima popunjava statističke upitnike,
- odgovara za ažurnost i urednost protokola matične evidencije,
- vrši upis jedinstvenih matičnih brojeva građana u matične knjige,
- izdaje propisana uvjerenja,
- unosi podatke u računar i održava ih dnevno ažurnim,
- radi poslove u skladu s Odlukom o uspostavljanju Centra za birački spisak (“Sl. novine općine Bugojno”, broj: 3/06),
- po potrebi, obavlja i poslove drugih namještenika u Info-centru,
- vrši i druge poslove iz domena radnog mjesta, a za svoj rad neposredno je odgovoran šefu Odsjeka.
3. Viši referent za poslove MZ u Službi za stambeno-komunalne poslove, obnovu i razvoj i MZ
- pomaže organima mjesnih zajednica u vođenju svih aktivnosti u mjesnoj zajednici,
- vodi odgovarajuće evidencije o mjesnim zajednicama,
- obavlja pripreme za održavanje zborova po mjesnim zajednicama,
- prisustvuje sastancima organa mjesnih zajednica i vodi zapisnik o njihovom radu,
- obavlja tehničke pripreme za održavanje sastanaka organa mjesnih zajednica,
- brine o izvršavanju donesenih odluka i zaključaka, kao i drugih akata organa mjesnih zajednica,
- po potrebi organizuje zajedničke sastanke s predsjednicima mjesnih zajednica,
- vodi poslove statistike i evidencija za mjesne zajednice,
- izdaje porodične kartone za domicilno stanovništvo i vodi evidenciju izdatih porodičnih kartona,
- izdaje kućne liste na osnovu evidencije koju vodi za mjesnu zajednicu,
- sarađuje s ostalim službama za upravu,
- sarađuje s humanitarnim ogranizacijama u pogledu davanja podataka o socijalno ugroženim licima,
- sarađuje s Centrom za socijalni rad u pogledu pružanja pomoći socijalno ugroženim licima u mjesnoj zajednici,
- sarađuje s organima i organizacijama koje rade na zaštiti životne sredine,
- obavlja i druge poslove iz domena radnog mjesta, a za svoj rad neposredno je odgovoran šefu Odsjeka.
4. Viši refrent za komunalno-ekološku kontrolu u Službi za stambeno-komunalne poslove obnovu i razvoj i MZ
- prikuplja podatke odnosno osigurava dokaze o kršenju odredaba Odluke o komunalnom redu i Odluke o privremenom korištenju javne površine na području općine Bugojno (zapisnik, izjavu svjedoka na zapisnik, fotografija) i dostavlja ih nadležnoj inspekciji u svrhu pokretanja prekršajnog postupka,
- učestvuje u uklanjanju i skladištenju štandova, predmeta i drugih komunalnih objekata i uređaja koji nemaju odobrenje za postavljanje na javnim površinama,
- upozorava pravna i fizička lica na ponašanje u skladu s ovom odlukom i propisima donesenim na osnovu ove odluke i vodi evidenciju upozorenih pravnih i fizičkih lica,
- obavještava komunalnog inspektora o slučajevima neizvršavanja odredaba ove odluke,
- osigurava dokaz o krešenju odredaba odluke (zapisnik, izjavu svjedoka na zapisnik, fotografija),
- konstatuje svako vanjsko uređenje zemljišta oko stambenih zgrada,
- evidentira štetu i utvrđuje činjenično stanje o nastaloj šteti na infrastrukturi, prikuplja dokaze ko je počinio štetu i dostavlja na postupak nadležnom javnom preduzeću u cilju naplate štete i vodi evidenciju naplaćene štete,
- sprovodi odredbe Odluke o komunalnom redu i drugih općinskih odluka,
- pomaže inspekciji u obavljanju njenih poslova,
- obavlja i druge poslove koji su mu povjereni.
5. Viši referent za poslove likvidature i fakturisanja u Službi za finansije i inspekcijski nadzor
- obavlja poslove likvidature, odnosno vrši kontrolu tehničke ispravnosti knjigovodstvenog dokumenta, kompletiranje knjigovodstvenog dokumenta po kojem će se vršiti plaćanje, likvidatura – priprema naloga za bezgotovinsko i elektronsko plaćanje i štambiljom i potpisom konstatuje da je izvršeno likvidiranje obaveze na dokumentu,
- stara se za realizaciju odobrenih plaćanja,
- odgovara za čuvanje nerealizovanih virmanskih naloga,
- kompletira dokumentaciju i prosljeđuje na knjiženje,
- vrši obračun naloga za službeno putovanje,
- vodi sve propisane evidencije,
- sačinjava informacije po potrebi,
- aktom obavještava partnere o uvezu uplate (ako se plaća više računa) i prosljeđuje na knjiženje,
- obavlja poslove fakturisanja i izdaje fakture prema dostavljenim ugovorima i rješenjima nadležnih službi (zakupe poslovnog prostora, javne površine, zakupe građevinskog zemljišta),
- izdaje knjižne obavijesti,
- izrađuje potrebne obrasce za PIO arhiv te vodi računa o dokumentaciji iz ove oblasti,
- vrši obračun bolovanja uposlenika,
- obavlja i druge poslove iz domena radnog mjesta, a za svoj rad je neposredno odgovoran pomoćniku načelnika.
6. Viši referent za administrativno-tehničke poslove u Stručnoj službi OV i načelnika općine
- vrši obradu materijala na računaru po prijepisu ili diktatu,
- vodi i ažurira baze podataka i izrađuje izvještaje i druge akte iz baze podataka,
- obavlja tehničke i administrativne poslove za sekretara Vijeća i načelnika općine i Odsjek, uspostavlja unutarnje i spoljne telefonske veze,
- obavlja poslove tehničke pripreme i otpreme materijala za sastanke koje organizuje sekretar Općinskog vijeća i načelnika,
- učestvuje u slaganju i fotokopiranju materijala za sjednice Općinskog vijeća i radnih tijela Vijeća,
- vrši prijem i otpremu pošte,
- vodi, sravnjava i predaje izvještaj o prisutnosti na radu (šihtna knjiga),
- obavlja i druge poslove iz domena radnog mjesta, a za svoj rad neposredno je odgovoran sekretaru Općinskog vijeća i općinskog načelnika.
III
Uslovi za vršenje poslova:
Radni odnos se zasniva na neodređeno vrijeme.
Pored općih uslova propisanih članom 24. Zakona o namještenicima u organima državne službe u FBiH (da je državljanin BiH, da je punoljetan, da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta, da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe, da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u FBiH, odnosno BiH, da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava BiH), kandidat treba da ispunjava i sljedeće posebne uslove:
Posebni uslovi:
1. Viši referent za osmatranje i uzbunjivanje u Službi za civilnu zaštitu
- SSS (IV stepen školske spreme – srednja tehnička škola, gimnazija, srednja ekonomska škola),
- položen stručni ispit,
- najmanje 10 mjeseci radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
2. Viši referent za građanska stanja – matičar u Službi za privredu, društvene djelatnosti i opću upravu
- SSS (završena srednja škola IV stepena – gimnazija, jezičko-prevodilačka, upravna ekonomska i tehnička škola),
- položen stručni ispit,
- najmanje 10 mjeseci radnog staža,
- završen kurs informatike.
3. Viši referent za poslove MZ u Službi za stambeno-komunalne poslove, obnovu i razvoj i MZ
- SSS (IV stepen školske spreme – završena gimnazija, upravna škola, ekonomska škola i tehnička škola),
- položen stručni ispit,
- najmanje 10 mjeseci radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
4. Viši refrent za komunalno-ekološku kontrolu u Službi za stambeno-komunalne poslove, obnovu i razvoj i MZ
- SSS
- položen stručni ispit,
- najmanje 10 mjeseci radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
5. Viši referent za poslove likvidature i fakturisanja u Službi za finansije i inspekcijski nadzor
- SSS (IV stepen školske spreme – završena ekonomska škola, gimnazija i tehnička škola).
- položen stručni ispit,
- najmanje 10 mjeseci radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
6. Viši referent za administrativno-tehničke poslove u Stručnoj službi OV i načelnika općine
- SSS (IV stepen školske spreme – završena gimnazija, ekonomska, upravna, jezičko-prevodilačka i tehnička škola),
- položen stručni ispit,
- najmanje 10 mjeseci radnog staža,
- završen kurs informatike.
IV
Prijava na oglas
Uz prijavu na javni oglas kandidati moraju dostaviti sljedeće dokumente u originalu ili ovjerene fotokopije:
- kratku biografiju s kontakt podacima (adresa i broj telefona),
- izvod iz matične knjige rođenih,
- uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci),
- diplomu/svjedočanstvo o završenoj stručnoj spremi,
- potvrdu o radnom iskustvu,
- dokaz o položenom stručnom ispitu,
- dokaz o poznavanju rada na računaru,
- ovjerenu izjavu da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kom nivou vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine, odnosno u Bosni i Hercegovini,
- ovjerenu izjavu da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
U radni odnos može biti primljen kandidat koji nema položen stručni ispit, s tim da je isti dužan položiti kako je to predviđeno članom 32. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji BiH (“Službene novine FBiH” broj 49/05).
Napomena: Izabrani kandidat je dužan prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti i uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi krivični postupak.
V
Rok trajanja javnog oglasa i adresa za podnošenje prijava:
Javni oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja u dnevnim listovima “Oslobođenje”, “Nezavisne novine” i “Večernji list” računajući od dana posljednje objave.
Prijave na oglas sa dokazima o ispunjavanju uslova dostaviti u zatvorenoj koverti, isključivo putem pošte s naznačenom pozicijom na koju se prijavljuje, na adresu:
OPĆINA BUGOJNO
307. motorizovane brigade broj 92
BUGOJNO
Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u općini Bugojno
S NAZNAKOM “NE OTVARAJ”
Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.