FIS d.o.o. je ponosni nosilac međunarodnog certifikata “Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost”
Četvrta je ovo godina zaredom da je FIS d.o.o. ponosni nosilac prestižnog međunarodnog certifikata “Customers’ Friend”, koji se dodjeljuje isključivo kompanijama spremnima da se obavežu na uzoran odnos prema svojim kupcima.
04. februar 2019. – Jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Vitezu – FIS d.o.o. kontinuirano se obavezuje kroz program “ICERTIAS – Customers’ Friend” poštovati svakog svog kupca te djelovati u skladu sa svojim sloganom „Kupujte sa zadovoljstvom“ te svojim kupcima pružiti iznimno zadovoljstvo i doživljaj kupovine.
Napori kompanije FIS d.o.o. da kupcu pruži izvrsno korisničko iskustvo kupovine kroz kvalitetne proizvode, fer cijene i ljubazan odnos prepoznat je od međunarodne kompanije ICERTIAS 2015. godine, kada je FIS-u dodijeljena međunarodna nagrada Customers’ Friend odnosno Prijatelj kupaca.
FIS od samih početaka svog djelovanja kontinuirano ustraje biti društveno odgovorna kompanija, koja poštuje svakog svog kupca, zaposlenika i poslovnog partnera te nastoji svojim poslovanjem pozitivno doprinositi cjelokupnoj zajednici u kojoj živi i radi, što potvrđuje četiri godine zaredom i ovo priznanje.
Certifikat Customers’ Friend je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje isključivo kompanijama i organizacijama spremnima da se obavežu na uzoran odnos prema svojim kupcima. Kako bi se kvalificirali za zlatnu medalju “Customers’ Friend”, organizacije nominirane u okviru ovog programa prolaze strog proces analize, koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.
U sklopu analize za certifikaciju Customers’ Friend, FIS d.o.o. je prošao kroz detaljan proces istraživanja i verifikacije od međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička “stupa”:
- Ugled
- Komunikacija i društvene mreže
- Korisničko iskustvo
- Povjerenje
Svaki od ovih analiziranih “stupova” podijeljen je na dodatne podgrupe koje se pojedinačno vrednuju. Naprimjer, Ugled se ocjenjuje na temelju odvojenih podgrupa: Odnos s kupcima,
Podrška korisnicima, Odnos sa zaposlenicima, Odnos s poslovnim partnerima, Inovacija, Finansijska stabilnost, Kvalitet proizvoda i usluga na tržištu, Konkurentnost i Društvena odgovornost.
U Komunikaciji i društvenim mrežama procjenjuju se tri podgrupe:
- Odnosi s medijima
- Digitalna komunikacija
- Klasični kanali komunikacije
U Korisničkom iskustvu procjenjuje se pet podgrupa:
- Intuitivnost
- Jednostavnost
- Brzina
- Trajnost
- Dostupnost
U posljednjoj grupi ocjenjuju se:
- Kompetencija
- Pouzdanost
- Integritet
- Transparentnost