Novac za politički marketing preusmjeriti u socijalu
I ove izborne godine političke stranke i nezavisni kandidati potrošiće milione konvertibilnih maraka na politički marketing. Protiv takve propagande su boračke organizacije kao i predstavnici građanskih inicijativa, koji su tim povodom danas održali press konferenciju, simbolično, u pet do dvanaest na Gradskom trgu u Bihaću.
Cilj je poslati poruku javnosti i političkim strankama da ne troše novac u plakatiranje gradova, ulica, sela i zaseoka već da novac za izradu propagandnog predizbornog materijala upotrebe za zbrinjavanje socijalno nezbrinute djece, ili ga usmjere u „Merhamet“ i javne kuhinje.
Koliko tačno novca će svaka stranka potrošiti na svoju predizbornu kampanju gotovo da je nemoguće utvrditi. Prema podacima CIK-a, u proteklih 10 godina strankama iz budžeta sa različitih nivoa vlasti isplaćeno je ogromnih 200 miliona KM. Prema različitim monitorinzima nevladnih organizacija taj iznos je daleko veći. Slični podaci ponukali su boračke organizacije da dignu svoj glas protiv takvog utroška sredstava koja mogu nahraniti mnoga, danas gladna usta.
Hoće li političke partije imati sluha prema onima koji su gladni, bez vlastitog krova nad glavom, teško je reći. Ulaganje tog novca u obrazovanje i za kupovinu udžbenika školarcima, prva je i samo jedna od mnogobrojnih opcija predstavnika građanskih inicijativa.
Jedan broj stranaka već je najavio kako se odriče tog dijela kampanje i da će novac dati ljudima u poplavljenim područjima. Hoće li takvih primjera biti još, te da li će glas boračkih organizacija i nevladinog sektora imati efekta kod političkih stranaka, ostaje da se vidi,u periodu koji je pred nama.