BH Telecom promovirao uspješno poslovanje
U zgradi BH Telecoma u Travniku je priređena konferencija za štampu na kojoj su o aktuelnom trenutku ovog uspješnog BH telekom operatera govorili v.d. direktor Elvedin Kanafija i Nađa Hadžiemrić, šef za telekomunikacije. Ovom prilikom za naš Informativni Portal razgovarali smo sa v.d. direktorom gosp. Elvedinom Kanfijom.
Bug.ba: Šta je aktuelni trenutak BH Telecoma, šta su osnovna obilježja na BH prostoru kada su u pitanju telekomunikacije?
Kanafija: BH Telecom neprekidno potvrđuje svoju ulogu kao jedne od najuspješnijih domaćih kompanija koja omogućava razvoj bh. društva i privrede, te pomaže realizaciju brojnih društvenih aktivnosti u BiH. Vodeći je telekom operator u Bosni i Hercegovini sa cca 50% tržišnog učešća, koji pruža preko 1.000 različitih usluga pravnim i fizičkim licima. Kompanija blagovremeno izmiruje sve obaveze po osnovu radnih prava svojih 3.400 zaposlenika.
Bug.ba: U ovoj oblasti na bosanskohercegovačkoj razini prepoznatljvi ste po svojim uslugama i aktivnostima!
Kanafija: BH Telecom je dobitnik brojnih nagrada i priznanja. Nezavisna komisija Fondacije Mozaik je proglasila BH Telecom za dobitnika nagrade Dobro za društveno odgovorno poslovanje i doprinos razvoju društva. Proteklih godina smo po izboru portala Posao.ba proglašavani za Najposlodavca godine, te Poslodavca godine za osobe s invaliditetom jer upošljavamo 223 invalidne osobe. Stipendiramo velik broj mladih ljudi i u prošloj godine smo zaposlili 13 najboljih studenata u F BiH. Strateški veoma ozbiljno pristupamo korporativnoj odgovornosti znajući da smo dio industrije koja se brzo razvija, te nastojimo i putem ponude inoviranih usluga doprinijeti dobrobiti društva u cjelini. Trudimo se da učvrstimo vodeću poziciju tako što konstantno unaprijeđujemo usluge i odgovaramo na sve složenije tržišne zahtjeve. Naša orjentiranost ka društvenom angažmanu i davanju podrške projektima koji promovišu umjetnost i kulturu i jačaju sport, te projektima kojim se ističe humanost, predstavlja podršku onima koji imaju viziju kreiranja ljepšeg poslovnog i životnog ambijenta.
Bug.ba: U odnosu na dosadašnju praksu, učinili ste zaokret u odnosu na sredstva informisanja?
Kanafija: Želim da vama – predstavnicima medija, a prije uručenja nagrada učesnicima promotivno-prodajne akcije, kratko prezentiram trenutnu ulogu BH Telecoma na tržištu kao i da najavim naša planove. BH Telecom vodi novi menadžement kojeg čine menadžeri zavidnih stručnih karijera s jasnim pretpostavkama pozicije kompanije na tržištu i obećavajućom vizijom i planovima razvoja BH Telecoma. Prošla godina je bila značajna jer su se istovremeno odvijala tri paralelna i izuzetno kompleksna procesa. Reorganizacija kompanije, redizajn ponude i promocija društveno odgovornih aktivnosti s ciljem jačanja reputacije. Sva tri procesa imaju za cilj da ponude kvalitetniju uslugu i da postignu ukupno zadovoljstvo korisnika.
Bug.ba: Koje područje pokriva Regionalna direkcija Travnik, koja je osnovna lična karta vaše direkcije?
Kanafija: Regionalna direkcija Travnik pokriva područje SBK, kantona 10 i RS u dijelu VPN ponude. Imamo 146 zaposlenika koji svojim stručnim radnim angažmanom uspjevaju da servisiraju cca 100.000 korisnika na svim tehnologijama. Naši korisnici su skoro svi značajniji privredni subjekti na području koje pokrivamo i do sada nismo imali odlazaka drugim operaterima što smatramo svojim velikim uspjehom. U dijelu rezidencijalnih korisnika omogućili smo najnaprednije tehnologije, prevashodno optiku, u najudaljenija područja i time dali stanovništvu šansu da budu dio globalnog svijeta i da u svojiim domovima, udaljenim i po 50 km od gradova, imaju tt uslugu ravnu onoj u svjetskim metropolama.
Bug.ba: Kako se nosite sa nelojalnom konkurencijom?
Kanafija: Često se susrećemo sa nelojalnom konkurencijom koja svoju prodaju zasniva na ponudama „sa malim slovima“. Međutim i sa ovim pojavama se uspješno nosimo i dokaz tome je velik broj prelazaka i povrataka sa drugih operatera na BHT. U ovom trenutku naš moto je 3/7/10, što znači da smetnja ne smije da traje duže od tri dana, instalacija u gradskim zonama duže od 7 dana i u ruralnim područjima duže od 10 dana. Do kraja godine cilj nam je postići 1/5/7. Osim ovog profesionalnog dijela moram da istaknem i naš trud da budemo društveno odgovorni i da dio dobiti vratimo lokalnoj zajednici kroz finansiranje UG i organizacija koje su nosioci sportske, kulturne i druge društveno korisne aktivnosti u svojim sredinama. U prošloj godini realizovali smo reklamno-propagandne ugovore sa 84 UG ili sportskih klubova iz svih općina i skoro svih sfera djelatnosti. Omogućili smo opremanje informatike u većini srednjih i osnovnih škola. Imamo ugovore o poslovnoj saradnji sa većinom lokalnih elektronskih i pisanih medija. A kao zaposlenici, kroz sindikalno djelovanje, učestvovali u velikom broju humanitarnih akcija. Danas promoviramo uspješnu realizaciju prodajne akcije „UZ NAJBOLJU PONUDU NAJBOLJE UŠTEDE“ koja je polučila plodom da danas uručujemo nagradu 2000-tom NOVOUKLJUČENOM Moja TV, 550 – tom ADSL i 120 pots korisniku sa dva telefonska aparata, rekao je Elvedin Kanafija.
Prvu nagradu dobila je Emina Kurbegović iz Bugojna, drugu Adis Zuka iz Fojnice i treću Anto Škulj iz Turbeta.
Na kraju moram vas obavijestiti da od 15.02.2016. godine počinje nova prodajno-promotivna akcija „PODIJELIMO OSMIJEH”u sklopu koje ćete moći dobiti sve priključke za 1 KM i još mnoge druge benifite.
HVALA VAM NA PAŽNJI!!
https://www.bug.ba/bh-telecom-promovirao-uspjesno-poslovanje.html
Posted by Bugojno on 11. Februar 2016