Bez stvaranja novih vrijednosti BiH teško može računati na dalji prosperitet
Mensur Imširović, direktor Prevnet Travnika govorio je o trenutnim aktivnostima i planovima za ovu godinu.
Protekla godina u Prevent grupaciji, bila je obilježena diversifikacijom tržišta i širenjem proizvodno prodajnog asortimana. Ostvarena je saradanja sa vodećim modnim brendovima te smo odlučili tehnologije i znanje koje posjedujemo usmjeriti na modnu konfekciju. S obzirom na tradiciju i know how Travnika bilo je logićno da ova lokacija bude strateška za dalje širenje u oblasti mode.
Pored radne snage bitan faktor je i postojanje razvijene i funkcionalne industrijske zone što je doprinijelo stvaranju uslova za dugoročnu poslovnu saradnju sa novim kupcima. Prevent grupacija posjeduje prepoznatljiv brend i već ima dobro razvijenu mrežu prodaje na međnarodnom tržištu tako da nismo imali poteškoća u pronalaženju kupaca.
Trenuto u Travniku radimo modnu konfekciju za kupce Pierre Cardin, LP Compani, Eduard Dressler i drugi. Za ove kupce mjesečno proizvedemo preko 6000 odjevnih jedinica. Sa postojećim kupcima smo već ugovorili narednu sezonu gdje su najavljena značajna povećanja. Pored toga, izvjesni su i novi ugovori sa svjetski poznatim modnim brendovima. Kvalitet proizvoda, pouzdanost i stabilnost kompanije, te poslovno tehnički ambijent su faktori koji omogućavaju konkurentnost svakoj kompaniji. U Prevent grupaciji kontinuirano ulažemo u nove tehnologije i širimo tržišta. Sektor dizajna i razvoja je jedan od najbitnijih procesa u Prevent grupaciji. Prevent Travnik ima ambiciozne planove za dalje širenje. U ovoj godini planiramo povećanje dnevnih kapaciteta te proširenje proizvodnog asortimana.
Cilj je dnevna proizvodnja od preko 1000 odjela. Naš cilj je da budemo jedna od najuspješnijih kompanija u proizvodnji konfekcije u regionu.
Slijedi jedan jako težak proces, a to su treninzi i obuka mlade radne snage. Naša oprema je savremena i potrebno je da se ljudi kvalitetno edukuju za rad, kako bi dobili željeni kvalitet proizvoda i ostvarili zadane ciljeve. Mi smo već ranije krenuli sa internom obukom što ćemo i nastaviti ubuduće.
Kao što sam i najavio, Prevent Travnik će u ovoj godini nastaviti sa uvođenjem novih projekata i tržišta što će rezultirati novim radnim mjestima. Volio bih da se mladi više posvete korisnim stvarima i da se okrenu radu te zajedno sa kompanijama koje imaju potencijala kao što je Prevent Travnik, kreiraju bolju budućnost, zaključio je direktor Imširović.
Business Magazine